SZAPPANJAIM KIZÁRÓLAG TERMÉSZETES ANYAGOKAT, GYÓGYNÖVÉNYEKET ÉS 100%-OS TISZTASÁGÚ ILLÓOLAJOKAT TARTALMAZNAK, MINDEN ILLAT, ÁLLAG ÉS SZÍN A TERMÉSZET MŰVE.
NEM HASZNÁLOK PÁLMAOLAJAT, MERT ESŐERDŐKET IRTANAK KI A TERMESZTÉSE MIATT.
A SZAPPANJAIMAT OLIVA OLAJBÓL, KÓKUSZOLAJBÓL, SZŐLŐMAGOLAJBÓL, MOGYORÓ OLAJBÓL KÉSZÍTEM, ÉS EZEN FELÜL KAKAÓVAJAT, SHEA VAJAT, ÉS HIDEGEN PRÉSELT NÖVÉNYI OLAJAKAT TESZEK HOZZÁ.TERMELŐI MÉHVIASZ ÉS ÉRTÉKES NÖVÉNYI VIASZOK SEGÍTIK A BŐR ÁPOLÁSÁT.HIMALÁJAI ÉS HOLT TENGERI SÓVAL DÚSÍTOM A SÓS SZAPPANOKAT, ÉRTÉKES ÁSVÁNYI ANYAGOKKAL ÉS NYOMELEMEKKEL TELI ISZAPOK ÉS AGYAGOK KERÜLNEK A SZAPPANOKBA, HOGY A LEGNAGYOBB SZERVÜNKÖN, A BŐRÜNKÖN KERESZTÜL FELSZÍVÓDJANAK ÉS SEGÍTSÉK A SZERVEZET MUNKÁJÁT.
TELJES, BIO KÓKUSZTEJET HASZNÁLOK FEL A KÓKUSZTEJES SZAPPANOKHOZ, AMI SEGÍTI A BŐR ZSÍREGYENSÚLYÁT BEÁLLÍTANI, EZÉRT KIFEJEZETTEN AJÁNLOTT VEGYES VAGY ZSÍROS BŐRRE.
A KECSKETEJES SZAPPANOK MIN. 30%-BAN FARM KECSKETEJET TARTALMAZNAK.
AZ ÁLLATOK A TESTVÉREM TANYÁJA MELLETTI ERDŐBEN ÉS RÉTEN LEGELNEK, ÉS STRESSZMENTESEN TARTJA ŐKET A HÚGOM, Ő UGYANIS ÉRT AZ ÁLLATOK NYELVÉN.EZ KOMOLY!:))

2011. július 7., csütörtök

Sörös-biomézes-tojásos samponszappan

A mézes-tojássárga keveréket régóta használtam hajmosáshoz, ha nem volt kedvem a samponokhoz.Kiválóan tisztította és ápolta a hajamat, fejbőrömet.

Most a samponszappanomat egészítettem ki a méz, sör és tojássárga hatóanyagaival.
  • A sörről is köztudott, hogy milyen csillogóvá teszi a hajszálakat, táplálja a hajhagymákat.
  • Makadámiaolajjal ápol ez a samponszappanom, amiről tudni kell, hogy a bőrrokon hatóanyagai révén könnyen felszívódik a bőr mélyebb rétegeibe, a szervezet sajátjaként fogadja el, puhítja, simítja és gazdagon hidratálja a bőrfelületet, de nem zsírosítja, ami fejbőrnél kifejezetten előnyös.
  • A tojássárga lecitint tartalmaz, ami természetes zsíroldó és tisztító anyag.

  • A szappant citrom, geránium és szantálolajokkal illatosítottam.
  • Biokamilla tea és világos sör adja a vizes összetevőket, kókuszolaj, olivaolaj, ricinusolaj, mogyoróolaj, kakaóvaj és makadámiaolaj adja a szappan olajos alapját.
  • Sárgaagyagot tettem még a szappanomba. A sárga agyag rendkívüli gyógyító hatású pl. alkalmas ekcéma kezelésére is. Nagyon intenzív hatású. Nagyszerű sejtregeneráló, méregtelenítő-, összehúzó- és gyulladáscsökkentő hatású.Ásványianyag tartalma - K, Mg, Si, Na, K, Fe - mellett tartalmaz Luti peloidokat és Nátrium-Kloridot(tengeri só).

12 megjegyzés:

ixchel írta...

Nagyon tutinak hangzik!

Alma írta...

Ugye?:)

Névtelen írta...

Már megint egy újabb csodás szappan! Lassan újra rendelnem kell!A tojást azt milyen formában lehet belekeverni , szárítva? Szilvi

Alma írta...

Szia Szilvi!

Nyersen kell beletenni a tojássárgáját.
Örülök, hogy tetszenek a szappanjaim:))

Tündéri Lonka írta...

mennyi méz, mennyi tojássárga? kipróbálnám:)

Alma írta...

2 tojássárgája és 1 nagy teáskanál méz összekeverve.

Névtelen írta...

Szia:)Engem nagyon érdekelnének a samponszappanjaid, de a Meskán csak olyanokat találtam, amelyek kecsketejet tartalmaznak. Ezt a tejfehérje allergiám miatt nem használhatom. Vásárolhatnék esetleg ebből az utolsóból? Úgy látom ez tejmentes. A mail címem: patriciavilaga@gmail.com.
Kérlek ha van eladó szappanod, írj nekem, előre is köszönöm. Sajnos nem találtam a profilodban a mail címed, azért választottam ezt a megoldást. :)

Alma írta...

Kedves Patrícia!A Meskán van tejmentes söralapú samponszappanom,egyenlőre azt tudod megvásárolni,ennek még érnie kell 3 hetet.Köszönöm az érdeklődést!:)Az emailcím itt van oldalt,ott is tudsz írni nekem.

Névtelen írta...

Szia! Mennyire jött be a tojás a szappanba? A még aktív lúg nem barmolja szét? Érdemes beletenni? Van valami hatása? Ezek jóindulatú kérdések, én is kipróbálnám, ha nem felesleges bele.

Alma írta...

Nem tudom, hogy konkrétan a sárgájától lett olyan jó a szappan, amilyen, de én nagyon szeretem:)

vadalmi írta...

szia Nadler! ezt a szappant én is megvásároltam a Meskán, és nagyon szeretem! Már az első hajmosás után érezhetően puhább, és könnyebben kezelhető lett a hajam. Nagyon megszerettem a szappannal való hajmosást, remélem soha többé nem kell samponokat használnom. :) Én ecetes vízzel öblítem a hajam mosás után. szerintem nem macerásabb, mint a sima samponos hajmosás, sőt, így 2Xesen is védjük a környezetet, hiszen nem használunk műanyag sampon flakont sem.

Alma írta...

:))Ugyehogy?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...