SZAPPANJAIM KIZÁRÓLAG TERMÉSZETES ANYAGOKAT, GYÓGYNÖVÉNYEKET ÉS 100%-OS TISZTASÁGÚ ILLÓOLAJOKAT TARTALMAZNAK, MINDEN ILLAT, ÁLLAG ÉS SZÍN A TERMÉSZET MŰVE.
NEM HASZNÁLOK PÁLMAOLAJAT, MERT ESŐERDŐKET IRTANAK KI A TERMESZTÉSE MIATT.
A SZAPPANJAIMAT OLIVA OLAJBÓL, KÓKUSZOLAJBÓL, SZŐLŐMAGOLAJBÓL, MOGYORÓ OLAJBÓL KÉSZÍTEM, ÉS EZEN FELÜL KAKAÓVAJAT, SHEA VAJAT, ÉS HIDEGEN PRÉSELT NÖVÉNYI OLAJAKAT TESZEK HOZZÁ.TERMELŐI MÉHVIASZ ÉS ÉRTÉKES NÖVÉNYI VIASZOK SEGÍTIK A BŐR ÁPOLÁSÁT.HIMALÁJAI ÉS HOLT TENGERI SÓVAL DÚSÍTOM A SÓS SZAPPANOKAT, ÉRTÉKES ÁSVÁNYI ANYAGOKKAL ÉS NYOMELEMEKKEL TELI ISZAPOK ÉS AGYAGOK KERÜLNEK A SZAPPANOKBA, HOGY A LEGNAGYOBB SZERVÜNKÖN, A BŐRÜNKÖN KERESZTÜL FELSZÍVÓDJANAK ÉS SEGÍTSÉK A SZERVEZET MUNKÁJÁT.
TELJES, BIO KÓKUSZTEJET HASZNÁLOK FEL A KÓKUSZTEJES SZAPPANOKHOZ, AMI SEGÍTI A BŐR ZSÍREGYENSÚLYÁT BEÁLLÍTANI, EZÉRT KIFEJEZETTEN AJÁNLOTT VEGYES VAGY ZSÍROS BŐRRE.
A KECSKETEJES SZAPPANOK MIN. 30%-BAN FARM KECSKETEJET TARTALMAZNAK.
AZ ÁLLATOK A TESTVÉREM TANYÁJA MELLETTI ERDŐBEN ÉS RÉTEN LEGELNEK, ÉS STRESSZMENTESEN TARTJA ŐKET A HÚGOM, Ő UGYANIS ÉRT AZ ÁLLATOK NYELVÉN.EZ KOMOLY!:))

2011. november 29., kedd

Adventi játék!


Játékot hirdetek kedves olvasóimnak!
A képen látható kosárka tartalmát kapja ajándékba a szerencsés nyertes:
2 db általa választott NADLER szappant
és
1 db tetszés szerinti ajakbalzsamot
Mindezt Hena ajándékos szütyőjében.


Mit kell tenned, hogy nyerhess?

  1. Legyél a Nadler szappan követője itt a blogon és/vagy a Facebook-on.
  2. Oszd meg a játékot az oldaladon(blog és/vagy Facebook)
  3. Írj egy kommentet ehhez a bejegyzéshez, és írd meg, hogy melyik a kedvenced a szappanjaim közül.
Határidő: december 11. éjfél
Sorsolás december 12-én.



50 megjegyzés:

Lilla írta...

Az én kedvencem a kátrányos (ichtiolos) kecsketejszappan.

Tímel írta...

Fahéjas kecsketejes:) És bármi ami rózsaszín agyagos:) Ha Fortuna kegyeltje leszek, ezt fogom választani is:)

krealady írta...

Húha, itt is vagyok:) Mivel már régóta követőd vagyok, a feladat első része kipipálva. És a másodikra csak azt tudom írni, hogy látványra és leírásra nekem a csokis-fahéjas sörszappan kakaóvajjal a kedvencem. Bár tény, hogy nagyon nehezen tudnék közülük választani:)

Kristóf és Maja írta...

Most találtam a blogodra. Mostanában nagyon sokat nézegettem a természetes kozmetikumokat és azt vadásztam,hogy Vácon nincs-e valaki aki ezzel foglalkozik. Nagyon sok szappanodat megnézegettem most és legszívesebben a következőket próbálnám ki:
- Bio kávé, bio- kókusztejes szappan sheavajjal
-sheavajas, kecsketejes szappan

Bár tudnék ennél hosszabb listát is írni. Tetszik még a Csokis-fahéjas sörszappan is kakaóvajjal... :D

Alma írta...

Örülök, hogy velem játszotok kedves régi és új olvasóim!:)

Névtelen írta...

Fahéjas kecsketejes :)

Dalma írta...

Először az algás-iszapos kecsketej szappant próbálnám ki.

Era85 írta...

A feladat első része teljesítve, hiszen régóta követlek. A másodikat pedig nem is tudom megmondani. ... MIND-et kedvelem! Nem tudok választani. :)

DekoRárium írta...

Követés teljesítve, kedvencem a biokávés shea vajas kókusztejes, és pályázok az új rózsavizesedre:))

Alma írta...

:)))Köszi, örülök, hogy tetszenek a szappanok!:)

Ami írta...

Nekem a kecsketejes szappanjaid tetszenek a legjobban :). No meg igazából az összes :)

Herpai Alinka írta...

Bárhol-mindenhol követőd leszek:) csokis szappanod, és a holttengeri iszapos shea vajjal a kedvencem....meg az összes többi!

csigaszabo írta...

A színek a kedvenceim! Így az egyik lenne az őszi színű szappan, a másik meg a biokókusztejes agyagos. Szenzációsan néznek ki.

Névtelen írta...

Szia! A Rhassoul földes és a kátrányost imádnám :)

Edina írta...

Szia!Már régóta nézegetem a szappanjaidat, mert nagyon szeretem a kézzel készült házi szappanokat. Van egy webáruházam, ott is árulok néhányat. Szívesen felvennék a boltomba a szappanjaid közül, ha érdekel a dolog, itt elérhetsz:papp.edina@gmail.com

Egyébként kipróbálnám a kávés shea vajasat. Üdv!
Edina

Ica írta...

Már egy ideje a követőd vagyok.
Nagyon szeretem a szappanjaid.
Néhány szappant már volt szerencsém kipróbálni. Az eddigi kedvencem a szenes-himalájasós-kecsketejes arctisztító szappanod, a másik pedig a gyömbéres-citromfüves-himalájasós-kókusztejes.
Ha én lennék a nyertes, akkor olyan szappant választanék, amit még nem volt szerencsém kipróbálni. Talán a chai-t. Valahogy nagyon vont engem.
Köszönöm a játéklehetőséget.
Ica

Alma írta...

Örülök, hogy velem játszotok!:)

Gizus írta...

Szia! Én is jövök hozzád játszani! Majd te is gyere a facebookos játékomra!
Régóta követlek és a tömbszappanjaid tetszenek igazán! Úgy látom rákaptál az ízére!

Monessa írta...

Chlorellás-holt tengeri iszapos kókusztejszappan sheavajjal. Ezt választottam a sok szép és jó szappan közül. Köszi a lehetőséget! Oldalsávba kitettelek.

Monessa írta...

Játék van nálam is , gyertek játszani, szívesen várok még jelentkezőket! :)

Eszter írta...

Szia! Végre sikerült itt is csatlakoznom hozzád. Én minden szappanodat imádom, de az extra kedvenceim a következők:
csokis-mézes, kamillás, propoliszos, sörös, az őszi (fahéjas) és a kávés(minden formában...)

Alma írta...

:)))Kávés!:))

Alma írta...

Kedves Monessa!Köszönöm a megosztást az oldaladon, el is felejtettem beírni a játékszabályokba, most pótoltam.

Monica írta...

Még nem volt szerencsém személyesen a szappankáidhoz, de nagyon boldog lennék, ha kipróbálhatnám. Ami nagyon érdekelne, az olivaolajos és gombás szappan is.
Megosztottam itt is és ott is.
Köszönöm a lehetőséget!

noree90 írta...

Az én kedvenceim a csokis-kakaóvajas és a biokávés-biokókusztejes szappanok! :)

emilil írta...

csokis-mézes:)

napsugár írta...

A lányomtól kaptam ajándékba először. Nagyon tetszett, hogy teljesen bio termékek, nincs bennük semmilyen vegyi anyag, nem tartalmaznak a szervezetre, ill.bőrre káros anyagokat. Szeretem a feketenadálytős körömvirágszappant, biokávés biokókusztejes szappant sheavajjal és szantál illattal,legközelebb a ssokis-mézes kecsketejes kényeztető szappant próbálom ki, hiszen hidratál, feszesít, így az én "fáradt" arcbőrömet rugalmassá és fiatalossá teszi. :))

Alma írta...

Kedves Napsugár!Nagyon örülök, hogy beváltak Neked a szappanjaim, és hogy velem játszol!:)

airámanna írta...

Csokis-mézes, no meg a hennás...:)

Alma írta...

Ugye, hogy milyen jól néz ki a hennás?Úgy szeretem fogdosni, nézegetni...:)

lapappilon írta...

szia!
eleget tettem feltételeidnek!
Kipróbálnám :::: Holt tengeri sós-chlorella algás kókusztejszappan sheavajjal
minden jót Éva

Edit írta...

Most találtam ide, mivel ma vásároltam tőled és kíváncsi voltam a blogodra. No meg a termékeidre, amiket a jövő héten már kézhez is kapok.
Szívesen kipróbálnám valamelyik sheavajas szappanodat illetve a "rózsavizes kecsketejszappan rózsaszínagyaggal és szénnel" is nagyon csábító.

inga írta...

nekem a samponszappanok tetszenek, meg a kávés.

PAndi írta...

Mentás uborkás isteni! A többit még nem próbáltam, de sajna több szappant próbálnék tőled, mint amilyen tempóban el tudom őket használni :) Minden héten találok újat ami "most azonnal" kéne :) Gyönyörűek és ha mind olyan mint a mentás... hmmm.. :)

Alma írta...

Köszönöm, örülök, hogy velem játszol!:)

zsebi írta...

Még tudnék mit válogatni a rendelésem mellé!úgyhogy remélem nyerek! :)

zsebi írta...

jáj,csak a lényeg maradt le!csokis-mézes kecsktejszappan!ezt szántam magamnak!vagy a jázminos kecsketejes!addig eldöntöm...:)

szelesn írta...

Facebookon megosztva. :) Hááát, nehéz választani, egyik szebb, mint a másik. Most talán a szenes-himalájasós-kecsketejeset és a rózsavizes kecsketej szappant próbálnám ki.

AnnieM írta...

Most keveredtem először errefelé, és látva a játékod gyorsan igyekszem is eleget tenni a feltételeidnek. Remélem ezegyszer rám mosolyog a szerencse :)
A blogomon meg is osztottam a játékod (http://ekszerkeszitesiutmutatok.blogspot.com/)
Annyira sajnos nem értek a szappanokhoz,de nagyon tetszik pl a fahéjas-kecsketejes, ill a csokis-fahéjas-sörös-kakaóvajas kombináció is.

Alma írta...

Örülök, hogy tetszenek a szappanok, és hogy részt veszel a játékban:)

DzsiDzsi írta...

Szia!

Húúú, csak nemrég akadtam a blogodra, és FB-oldaladra, de hogy mennyi szappan van itt, jééézusom:) Valami hihetetlen a választék!

Azt hittem, ha nyernék ezt a 2-őt választanám: Teafaolajos kecsketejszappan vörösagyaggal, és Zöldagyagos himalájasós kecsketejes szappan citromfűolajjal! :)

FB-n megosztottam a játékot!
(f gombra kattintva a bejegyzés végén)

gabus1217_8 néven követlek immár, FB-n Gősi Gabriella néven!

Üdv, Gabi

Ami írta...

Kecsketejesek, természetesen! :)
Köszönöm a lehetőséget!pussz

♥ DynaChii írta...

Dyna néven követlek itt, FB-n pedig Stiller Diána néven.
Megosztottam a játékot: http://www.facebook.com/#!/DynaChii/posts/191983467560353
Sajnos még nem volt alkalmam kipróbálni a szappanjaidat, de most ez a kettő mozgatta meg leginkább a fantáziámat. :)
- Csokis-fahéjas sörszappan kakaóvajjal
- Csokis-mézes kecsketejszappan

Ari írta...

Csokis-mézes szappankák:)
Köszi a lehetőséget!

Sacchi írta...

Szeretnék játszani én is! A kedvencem a chorellás-iszapos kecsketejszappan. De nagyon jól bevált a narancsolajos ajakbalzsam is.
Üdv,
Saci

Névtelen írta...

Chlorellás-holt tengeri iszapos kókusztejszappan sheavajjal. Örülök, hogy Rád találtam!:)

Névtelen írta...

Bocs, az előző névtelen Én voltam. "Nuci"- Horváth Andrea

Alma írta...

Örülök, hogy elégedett vagy a szappanjaimmal és velem játszol:)

Sütis írta...

Az én kedvencem az agyagos-kecsketejes szappan :) csak néhány napja használom,de csodát tesz :)

Renababa írta...

A csokis szuper. Épp azt használjuk most,és mióta ezekkel fürdünk nem kell testápoló. Imádom őket.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...