SZAPPANJAIM KIZÁRÓLAG TERMÉSZETES ANYAGOKAT, GYÓGYNÖVÉNYEKET ÉS 100%-OS TISZTASÁGÚ ILLÓOLAJOKAT TARTALMAZNAK, MINDEN ILLAT, ÁLLAG ÉS SZÍN A TERMÉSZET MŰVE.
NEM HASZNÁLOK PÁLMAOLAJAT, MERT ESŐERDŐKET IRTANAK KI A TERMESZTÉSE MIATT.
A SZAPPANJAIMAT OLIVA OLAJBÓL, KÓKUSZOLAJBÓL, SZŐLŐMAGOLAJBÓL, MOGYORÓ OLAJBÓL KÉSZÍTEM, ÉS EZEN FELÜL KAKAÓVAJAT, SHEA VAJAT, ÉS HIDEGEN PRÉSELT NÖVÉNYI OLAJAKAT TESZEK HOZZÁ.TERMELŐI MÉHVIASZ ÉS ÉRTÉKES NÖVÉNYI VIASZOK SEGÍTIK A BŐR ÁPOLÁSÁT.HIMALÁJAI ÉS HOLT TENGERI SÓVAL DÚSÍTOM A SÓS SZAPPANOKAT, ÉRTÉKES ÁSVÁNYI ANYAGOKKAL ÉS NYOMELEMEKKEL TELI ISZAPOK ÉS AGYAGOK KERÜLNEK A SZAPPANOKBA, HOGY A LEGNAGYOBB SZERVÜNKÖN, A BŐRÜNKÖN KERESZTÜL FELSZÍVÓDJANAK ÉS SEGÍTSÉK A SZERVEZET MUNKÁJÁT.
TELJES, BIO KÓKUSZTEJET HASZNÁLOK FEL A KÓKUSZTEJES SZAPPANOKHOZ, AMI SEGÍTI A BŐR ZSÍREGYENSÚLYÁT BEÁLLÍTANI, EZÉRT KIFEJEZETTEN AJÁNLOTT VEGYES VAGY ZSÍROS BŐRRE.
A KECSKETEJES SZAPPANOK MIN. 30%-BAN FARM KECSKETEJET TARTALMAZNAK.
AZ ÁLLATOK A TESTVÉREM TANYÁJA MELLETTI ERDŐBEN ÉS RÉTEN LEGELNEK, ÉS STRESSZMENTESEN TARTJA ŐKET A HÚGOM, Ő UGYANIS ÉRT AZ ÁLLATOK NYELVÉN.EZ KOMOLY!:))

2011. október 11., kedd

Rhassoul agyagos-hennás samponszappan

Lelkesedésem legújabb tárgya a rhassoul láva agyag, amit kifejezetten problémás fejbőrre ajánlanak, pszoriázisos, seborreás, ekcémás problémákra jelenthet megoldást.
  • Ezt a finom és drága agyagot kevertem többek között az új samponszappanomba.Gyulladáscsökkentő és fertőtlenítő hatású,a fejbőr méregtelenítésére alkalmas, eltávolítja a toxinokat, nehézfémeket, és normalizálja a faggyútermelést.
  • Kecsketejsavóval és bio zöld teával készült a szappanalap.
  • Került bele hennapor, amit nagyon megkedveltem, mivel több, mint fél éve hennaporral festem a hajam, és minden alkalom felér egy csodás hajpakolással.
  • Biocsalán macerátumot tettem az alapolajok közé, és avokádóolajat választottam extra ápolóolajnak.
A szappant citrom, rozmaring, teafa és borsmentaolajokkal illatosítottam.Frissítik és fertőtlenítik a fejbőrt minden hajmosás alkalmával.

7 megjegyzés:

Gizus írta...

CSudajó!

Hana írta...

Biztos butaság, de azt szeretném megkérdezni, hogy a szappanban lévő hennapor változtat a haj színén?
Gondolom, nem, de a biztonság kedvéért... :)
Nem festetem a hajam.

Alma írta...

Van olyan visszajelzés, hogy talán kicsit sötétít, inkább azt mondanám, hogy erősít a hajszínen, de plusz színt nem eredményez.

Enobatalina írta...

Szőkített hajon vörös elszíneződést okozhat szerinted a henna tartalom miatt?

Alma írta...

Nem tartalmaz annyi hennát, és nincs is ideje annyit érintkezni a hajszálakkal, hogy vörösre tudja színezni.A tömény hennát is legalább 1 órán keresztül a hajon kell hagyni, hogy megfesse, de van, aki 4-5 órát is fent hagyja.

Adri írta...

Az érdekelne, hogy mennyi ideig elég egy ilyen sampon? Kétszer kell vele hajat mosni?

Alma írta...

Kedves Adri!

Én heti 1 alkalommal mosom a hajam vele, 2x mosom, és almaecetes vízzel öblítem(2liter vízben 0,5 dl almaecetet keverek el). Kemény vizes helyeken érdemes desztillált vagy forralt vizet használni, és 2 perc után az almaecetes öblítést is lemosom sima csapvízzel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...